Het lukt niet om de ledlamp FRITZ!DECT 500 aan te melden bij de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway. Nadat er op de DECT-toets of de Connect-toets van de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway is gedrukt, wordt de DECT-verbinding niet tot stand gebracht. De ledlamp knippert een aantal keer rood en blijft dan rood branden. In de FRITZ!Box of de gateway wordt de ledlamp in het menu "Smarthome" helemaal niet of met een inactieve verbinding aangegeven.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
FRITZ!Box 7430 en FRITZ!Box 7560 ondersteunen het gebruik van de ledlamp niet.
Je kunt slechts een bepaald aantal smarthomeapparaten aanmelden bij de FRITZ!Box en de FRITZ!Smart Gateway. Als je al het maximale aantal apparaten hebt aangemeld, kun je geen andere apparaten meer toevoegen.
Als bij je FRITZ!Box een DECT-repeater van een andere fabrikant of een FRITZ!Box 7390, 7270, 7240 als DECT-repeater is aangemeld, moet je deze verwijderen. De ledlamp kan met deze repeaters niet worden gebruikt.
Opmerking:Als je in jet thuisnetwerk een DECT-repeater nodig hebt, kun je in combinatie met de ledlamp de FRITZ!DECT Repeater 100 gebruiken. De ledlamp moet zich echter binnen het ontvangstbereik van het basisstation bevinden.
Automatische aanmelding werkt alleen als je de pincode instelt op "0000" in de FRITZ!Box-gebruikersinterface:
Je kunt de ledlamp afmelden en terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hierdoor worden een verkeerde verbinding met de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway en alle instellingen verwijderd die het tot stand brengen van een verbinding verhinderen.
Als de ledlamp in de gebruikersinterface van je FRITZ!Box of FRITZ!Smart Gateway onder "Smarthome > Apparaten en groepen" staat, verwijder de lamp dan: