Je bent het wachtwoord van de FRITZ!Repeater vergeten? ✔ Zo meld je je weer aan bij de gebruikersinterface.
De gebruikersinterface van je FRITZ!Repeater kun je met een zelfgekozen wachtwoord beveiligen tegen onbevoegde toegang.
Als je het standaardwachtwoord dat op het typeplaatje van de FRITZ!Repeater staat hebt gewijzigd en dit wachtwoord bent vergeten, herstel dan het wachtwoord of laad de fabrieksinstellingen van de FRITZ!Repeater. Vervolgens kun je jezelf weer aanmelden en een nieuw wachtwoord opgeven. Om beveiligingsredenen kan het wachtwoord alleen worden hersteld als je de gebruikersinterface opent vanuit het thuisnetwerk.
Als je de mogelijkheid wordt geboden om een pushservicemail te laten versturen, laat je dan een e-mail met een toegangslink naar de gebruikersinterface toesturen, waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen:
Belangrijk:Mogelijk werd de e-mail aangemerkt als ongewenste reclame (spam). Controleer in dit geval ook de spammap van je e-mailpostvak.
Als de mogelijkheid niet wordt geboden om pushservicemail toe te laten sturen of wanneer je de pushservicemail niet hebt ontvangen, heb je pas weer toegang tot de gebruikersinterface als je de fabrieksinstellingen hebt geladen:
Stel de FRITZ!Repeater opnieuw in door de stappen van de bijbehorende handleiding uit te voeren.