FRITZ!Fon FAQ 

Verloopt de installatie van jouw nieuwe FRITZ!Fon om welke reden dan ook niet volgens het standaard stappenplan en kom je er niet uit? Bekijk dan via onderstaande links de oplossingen voor de meest gestelde vragen.

Meest gestelde vragen*:

1. Hoe meld ik de FRITZ!Fon aan op de FRITZ!Box?
2. Waarom wordt de FRITZ!Fon niet op de FRITZ!Box aangemeld?
3. Hoe vergroot ik het bereik van de FRITZ!Fon?
4. Waarom kan ik niet uitbellen via internet met de FRITZ!Fon?
5. Hoe kan ik anoniem bellen met de FRITZ!Fon?
6. Waarom rinkelt de FRITZ!Fon niet wanneer ik word gebeld?

* Uitgangspunt is de FRITZ!Fon C6, werkwijze voor overige modellen is gelijk. 

Productspecifieke informatie:

Snel aansluiten van de FRITZ!Fon familie

Met onderstaand eenvoudig stappenplan kun je de FRITZ!Fon aanmelden op de FRITZ!Box.

  1. Haal de FRITZ!Fon uit de doos en trek de plastic strip er tussen weg. De FRITZ!Fon gaat aan en staat automatisch in de aanmeldstand
  2. Druk 10 seconden op de DECT-knop op uw FRITZ!Box totdat het info-LED gaat knipperen. De FRITZ!Fon wordt aangemeld
  3. Sluit de laadschaal aan op de voedingsadapter en steek de voedingsadapter in een contactdoos
  4. Plaats de FRITZ!Fon in de laadschaal om de FRITZ!Fon op te laden

Downloads en Media

• FRITZ!Fon handleidingen
• AVM FRITZ!Clips: korte, verhelderende videos
• Meer vragen? Klik hier voor de kennisbank van AVM

Bekijk de FRITZ! clips op YouTube

Voor veel producten zijn ook video's gemaakt om je te helpen met de installatie of productkeuze. Hieronder een clip over de FRITZ!Fon. Onder de kop Downloads en Media vind je een link naar alle beschikbare clips.


Heeft u vragen? Vraag onze hulp via chat, email of telefoon (020-3220022)!