Het lukt niet om het slimme stopcontact, bijvoorbeeld FRITZ!DECT 200, aan te melden bij de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway. Nadat er op de DECT-toets of de Connect-toets van de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway is gedrukt, wordt de DECT-verbinding niet tot stand gebracht. In de FRITZ!Box of bij de FRITZ!Smart Gateway wordt het slimme stopcontact in het menu "Smarthome" helemaal niet of met een inactieve verbinding aangegeven.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Met uitzondering van de FRITZ!Box 7312 en 7412 kunnen alle FRITZ!Box-modellen met geïntegreerd DECT-basisstation en FRITZ!OS 5.50 of hoger worden gebruikt met FRITZ!DECT.
Je kunt slechts een bepaald aantal smarthomeapparaten aanmelden bij de FRITZ!Box en de FRITZ!Smart Gateway. Als je al het maximale aantal apparaten hebt aangemeld, kun je geen andere apparaten meer toevoegen.
Automatische aanmelding werkt alleen als je de pincode instelt op "0000" in de FRITZ!Box-gebruikersinterface:
Je kunt het FRITZ!DECT-stopcontact terugzetten naar de fabrieksinstellingen en afmelden. Hierdoor worden een niet goed werkende verbinding met de FRITZ!Box en alle instellingen verwijderd die het tot stand brengen van een verbinding verhinderen: