De FRITZ!Box kan geen internetverbinding tot stand brengen. In de lijst met gebeurtenissen van de FRITZ!Box staat een van de volgende foutmeldingen:
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
De volgende stap is alleen nodig als je de FRITZ!Box rechtstreeks op een DSL-aansluiting gebruikt:
In een enkel geval kan de FRITZ!Box de aansluitingsparameters voor een internettoegang van Vodafone in Duitsland niet op de juiste manier configureren. Configureer daarom de internettoegang opnieuw met de zogenaamde "Modem-Installationscode" (MIC) van Vodafone. Als je geen "Modem-Installationscode" hebt ontvangen, configureer de internettoegang dan handmatig via de optie "andere internetaanbieder" ("andere internetproviders"):
De volgende stappen zijn alleen nodig als je een "Modem-Installationscode" van Vodafone hebt ontvangen:
De volgende stappen zijn alleen nodig als je geen "Modem-Installationscode" van Vodafone hebt ontvangen:
Als de FRITZ!Box de internetverbinding via een extra modem tot stand brengt, controleer dan of de modem goed werkt. Test hiervoor de modem rechtstreeks op een computer.