Het lukt niet om een radiatorthermostaat, bijvoorbeeld FRITZ!DECT 302, aan te melden bij de FRITZ!Box. Nadat er op de DECT-toets of de Connect-toets van de FRITZ!Box is gedrukt, wordt de DECT-verbinding niet tot stand gebracht. Het pictogram voor de draadloze verbinding wordt niet permanent weergegeven op het scherm van de radiatorthermostaat. In de FRITZ!Box wordt de radiatorthermostaat in het menu "Smarthome" helemaal niet of met een inactieve verbinding weergegeven.
Opmerking:Deze handleiding heeft betrekking op FRITZ!OS 7.50 of nieuwer. Onder een oudere FRITZ!OS-versie kan de configuratie afwijken of is de functie mogelijk niet beschikbaar. De FRITZ!OS-versie vind je in de gebruikersinterface op de pagina "Overzicht".
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Automatische aanmelding werkt alleen als je de pincode instelt op "0000" in de FRITZ!Box-gebruikersinterface:
Belangrijk:Druk op de toets naast "OK", niet op "OK" op het scherm.
Belangrijk:Druk op de toets naast "OK", niet op "OK" op het scherm.
De draadloze verbinding is tot stand gebracht zodra op het scherm van de radiatorthermostaat het pictogram voor de bestaande draadloze verbinding wordt weergegeven.