Het lukt niet om een radiatorthermostaat, bijvoorbeeld FRITZ!DECT 301, aan te melden bij de FRITZ!Box. Nadat er op de DECT-toets of de Connect-toets van de FRITZ!Box is gedrukt, wordt de DECT-verbinding niet tot stand gebracht. Het pictogram voor de draadloze verbinding wordt niet permanent weergegeven op het scherm van de radiatorthermostaat. In de FRITZ!Box wordt de radiatorthermostaat in het menu "(Home Network >) Smart Home" helemaal niet of met een inactieve verbinding weergegeven.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Voer de hier beschreven maatregelen na elkaar uit. Controleer na elke maatregel of het probleem is opgelost.
Bij de FRITZ!Box kun je maximaal twaalf radiatorthermostaten aanmelden. Als je al twaalf apparaten hebt aangemeld, kun je geen andere apparaten meer aanmelden.
Opmerking:Het aanmelden van een radiatorthermostaat heeft geen invloed op het aantal telefoons, DECT-repeaters of smarthomeapparaten dat kan worden aangemeld, bijvoorbeeld FRITZ!DECT-lampen, FRITZ!DECT-stopcontacten, FRITZ!DECT-schakelaars.
Automatische aanmelding werkt alleen als je de pincode instelt op "0000" in de FRITZ!Box-gebruikersinterface:
Belangrijk:Druk op de toets naast "OK", niet op "OK" op het scherm.
De draadloze verbinding is tot stand gebracht zodra op het scherm van de radiatorthermostaat het pictogram voor de bestaande draadloze verbinding wordt weergegeven.