Een FRITZ!Box die als Mesh Repeater is geconfigureerd, kan niet worden geactiveerd voor telefonie. Nadat op de link "Activeren" ("Vrijschakelen") is geklikt in de gebruikersinterface van de Mesh Master, onder "Thuisnetwerk > Mesh > Mesh-instellingen", wordt de Mesh Repeater niet opgenomen in de lijst met geactiveerde Mesh Repeaters.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Als je al telefoonnummers hebt geconfigureerd in de Mesh Repeater, moet je éérst de telefoonnummers wissen en de Mesh Master of de Mesh Repeater opnieuw opstarten:
Start de Mesh Master of de Mesh Repeater een keer opnieuw op:
Als de Mesh Repeater wordt geactiveerd, wordt er in de Mesh Master automatisch een IP-telefoon geconfigureerd voor de Mesh Repeater. In de Mesh Master kunnen maximaal 10 IP-telefoons worden geconfigureerd. Als je al 10 IP-telefoons hebt geconfigureerd in de Mesh Master, verwijder dan ten minste één IP-telefoon:
Als de Mesh Repeater nog steeds niet kan worden geactiveerd, voorkomen verkeerde instellingen dat de Mesh Repeater wordt opgenomen in de lijst met geactiveerde Mesh Repeaters en moet je Mesh Repeater opnieuw configureren.