MyFRITZ!-e-mailmeldingen aanpassen

Als je tijdens het instellen van je FRITZ!Repeater een e-mailadres voor het MyFRITZ!-overzicht hebt ingevuld, krijg je regelmatig e-mail van MyFRITZ!. Deze e-mails informeren je over de huidige status van je apparaten. Daarnaast stuurt je FRITZ!Repeater automatisch e-mails over belangrijke gebeurtenissen, bijvoorbeeld bij:

  • een beschikbaar FRITZ!OS-update voor de FRITZ!Repeater
  • een vergeten FRITZ!Repeater-wachtwoord
  • aanmeldingen bij de FRITZ!Repeater vanuit het internet (maximaal één e-mail per uur)

Als je een MyFRITZ!-account hebt aangemaakt, kun je in de accountinstellingen instellen welke e-mailberichten je wilt ontvangen en welke je niet wilt ontvangen:

  1. Open in een webbrowser myfritz.net.
  2. Voer in de invoervelden in kwestie het e-mailadres en het MyFRITZ!-wachtwoord in waarmee je je hebt geregistreerd bij MyFRITZ!Net en klik op ’Aanmelden‘.
  3. Los de captcha op.
  4. Klik rechtsboven aan de rand van de website op de menuknop met drie puntjes en dan op ‘Instellingen van MyFRITZ!Net’.
  5. Klik op ‘E-mailberichten’.
  6. Stel in welke e-mailberichten je wilt ontvangen en klik op ‘Opslaan’.