Om op de hoogte te blijven van de status van je smarthomeapparaten, kun je de pushservice gebruiken, maar ook vooraf ingestelde templates voor comfortfuncties.
De pushservice stuurt in de geconfigureerde periodes regelmatig e-mails met basisinformatie over bijvoorbeeld het gebruik, het batterijniveau en de verbindingsstatus met de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway.
Met de comfortfuncties in vooraf geconfigureerde templates kun je ervoor kiezen meteen per e-mail of via een melding in FRITZ!App Smart Home geïnformeerd te worden over specifieke gebeurtenissen, zoals bijvoorbeeld een FRITZ!-stopcontact, bijvoorbeeld een FRITZ!Smart Energy 200, dat wordt ingeschakeld of een deur die met de deur-raamsensor FRITZ!Smart Control 350 wordt geopend. Ook kan er een oproep naar een bepaald telefoonnummer worden gestart als er bij een smarthomeapparaat een bepaalde gebeurtenis plaatsvindt.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Als je met regelmatige meldingen via e-mail geïnformeerd wilt worden over bijvoorbeeld de toestand, het gebruik, de verbindingsstatus, het energieverbruik van aangesloten apparaten en het in- en uitschakelen van je smarthomeapparaten, gebruik dan de pushservice:
Als je op de hoogte wilt blijven van specifieke gebeurtenissen en acties bij je smarthomeapparaten, gebruik dan de comfortfuncties in vooraf geconfigureerde templates. Je kunt dan kiezen of je wordt geïnformeerd via een e-mail of via een melding in FRITZ!App Smart Home.