MyFRITZ! informeert je regelmatig over de status van je FRITZ!-apparaten, beschikbare updates en andere nieuwtjes en maakt bovendien veilige toegang tot je FRITZ!Box vanuit het internet mogelijk. Zo kun je altijd en overal ter wereld met een smartphone, tablet of computer
Je persoonlijke gegevens worden daarbij altijd uitsluitend opgeslagen in je FRITZ!Box en worden niet doorgegeven aan MyFRITZ!Net of aan andere diensten of providers.
Om MyFRITZ! te kunnen gebruiken hoef je alleen een persoonlijke MyFRITZ!-account aan te maken en deze te configureren in je FRITZ!Box. Neem de MyFRITZ!-gebruiksvoorwaarden in acht.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Als je FRITZ!Box nog niet is geregistreerd bij MyFRITZ!:
Belangrijk:Als je geen e-mail hebt ontvangen, werd de e-mail aangemerkt als ongewenste reclame (spam). Controleer in dit geval de spammap van je e-mailpostvak.
Als je FRITZ!Box al is aangemeld bij MyFRITZ!, maar je hebt nog geen wachtwoord opgegeven voor het aanmelden bij myfritz.net:
Belangrijk:Als je geen e-mail hebt ontvangen, werd de e-mail aangemerkt als ongewenste reclame (spam). Controleer in dit geval de spammap van je e-mailpostvak.
Als je via MyFRITZ! vanuit het internet toegang de FRITZ!Box wilt benaderen:
Opmerking:Je hebt de FRITZ!Box-gebruiker nodig om je bij de FRITZ!Box aan te melden nadat je bent doorgestuurd vanaf myfritz.net. Het wachtwoord van deze gebruiker wordt niet doorgegeven aan myfritz.net, maar alleen opgeslagen in je FRITZ!Box.
De MyFRITZ!-account is nu aangemaakt en geconfigureerd in de FRITZ!Box. Vanaf nu meldt je FRITZ!Box zich automatisch aan bij MyFRITZ!Net en heb heb je via myfritz.net toegang tot de FRITZ!Box.