Tijdens telefoongesprekken treedt soms of altijd een van de volgende storingen op:
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Voer de hier beschreven maatregelen na elkaar uit. Controleer na elke maatregel of het probleem is opgelost.
De volgende maatregelen zijn alleen noodzakelijk als je een FRITZ!Fon gebruikt:
De volgende maatregelen zijn alleen noodzakelijk als je een of meer repeaters gebruikt om het DECT-bereik van de FRITZ!Box te vergroten en tijdens het bellen met draadloze telefoons storende geluiden te horen zijn:
Opmerking:Op een FRITZ!Fon zet je het belvolume lager als je tijdens een gesprek drukt op het pictogram "pijl omlaag" of "telefoonboek" op de bedienings- en navigatietoets.
De volgende maatregelen zijn alleen noodzakelijk als het probleem optreedt bij een FRITZ!Fon en je geen problemen met de spraakkwaliteit ondervindt wanneer je andere telefoons gebruikt:
Met de functies voor echocompensatie en traffic shaping garandeert de FRITZ!Box een hoge spraakkwaliteit. Als je nog steeds echo, vertraging of korte uitval opmerkt, ligt de oorzaak bij de gebruikte telefoon, je internetprovider of telefonieprovider. De FRITZ!Box heeft hier geen invloed op.