Tijdens het bellen treedt soms of altijd een van de volgende storingen op:
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
De volgende stappen zijn alleen noodzakelijk als je een FRITZ!Fon gebruikt:
De volgende stappen zijn alleen noodzakelijk als je een of meer repeaters gebruikt om het DECT-bereik van de FRITZ!Box uit te breiden en er tijdens het bellen met draadloze telefoons storende geluiden te horen zijn:
Opmerking:Op een FRITZ!Fon zet je het belvolume lager als je tijdens een oproep op de bedienings- en navigatietoets op het pictogram "pijl omlaag" of "telefoonboek" drukt.
De volgende stappen zijn alleen noodzakelijk als het probleem optreedt bij een FRITZ!Fon en je geen problemen met de spraakkwaliteit ondervindt bij gebruik van andere telefoons:
Met de functies voor echocompensatie en traffic shaping garandeert de FRITZ!Box een hoge spraakkwaliteit. Als je nog steeds echo, vertraging of korte uitval opmerkt, ligt de oorzaak bij de gebruikte telefoon, je internetprovider of telefonieprovider. De FRITZ!Box heeft hier verder geen invloed op.