De MyFRITZ!-startpagina van je FRITZ!Box kan niet worden geopend:
Daarbij wordt een van de volgende foutmeldingen weergegeven door de webbrowser:
Voer de hier beschreven maatregelen na elkaar uit. Controleer na elke maatregel of het probleem is opgelost.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
De FRITZ!Box is alleen toegankelijk vanuit het internet als de FRITZ!Box bij het tot stand brengen van de internetverbinding een openbaar IPv4-adres of een IPv6-adres krijgt toegewezen van de internetprovider.
Voor IPv4-internettoegang moet de FRITZ!Box een openbaar IPv4-adres krijgen van de internetprovider. Als de FRITZ!Box een privaat IPv4-adres krijgt toegewezen, is toegang via IPv4 niet mogelijk.
Of de FRITZ!Box een openbaar of een privaat IPv4-adres heeft, kun je uitzoeken met behulp van de handleiding Adresbereik bepalen van het IPv4-adres van de internetverbinding.
Voor IPv6-internettoegang moeten zowel de FRITZ!Box als het apparaat waarmee de FRITZ!Box wordt benaderd, via IPv6 zijn verbonden met internet. Als alleen de FRITZ!Box een IPv6-adres krijgt toegewezen, het apparaat echter niet via IPv6 met internet is verbonden, is IPv6-toegang niet mogelijk.
Of de FRITZ!Box is verbonden met internet via IPv6 kun je opzoeken in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box in het menu "Internet > Online Monitor".
Of het apparaat waarmee de FRITZ!Box wordt benaderd, met internet is verbonden via IPv6, kun je testen door op het apparaat www.test-ipv6.com of www.ipv6-test.com te openen.