De FRITZ!Box Cable is optimaal voorbereid om te gebruiken op de kabelaansluiting van Vodafone. Je hoeft de FRITZ!Box alleen maar aan te sluiten op de einddoos, bij Vodafone te activeren en telefonie te configureren.
Als Vodafone de FRITZ!Box voor een particuliere of zakelijke aansluiting heeft verstrekt, is de FRITZ!Box al geactiveerd en wordt automatisch geconfigureerd.
Vervolgens kunnen alle apparaten in je thuisnetwerk onbeperkt gebruikmaken van de vele FRITZ!Box-functies voor internet, telefonie en multimedia.
Belangrijk:Als je de FRITZ!Box in Baden-Württemberg, Hessen of Noordrijn-Westfalen gebruikt, volg dan de handleiding FRITZ!Box voor gebruik op de kabelaansluiting van Vodafone (voorheen Unitymedia) configureren. Als je je FRITZ!Box in een andere deelstaat gebruikt, ga dan te werk zoals uitgelegd in deze handleiding.
Opmerking:De activeringscode kan doorgaans meerdere keren worden gebruikt en heeft geen tijdelijke geldigheid. Activeringscodes die voor oktober 2023 zijn afgegeven, kunnen niet meer worden gebruikt.
Belangrijk:Als de led "Power / Cable" ononderbroken knippert, is de kabelaansluiting niet geactiveerd of er is een storing. Neem in dit geval contact op met Vodafone.
Opmerking:Je vindt de toegangsgegevens ook in de Vodafone-klantomgeving ("Kundenportal") MeinKabel onder "Einstellungen > SIP-Daten".
Belangrijk:Als de telefoon nog niet wordt weergegeven, klik dan op de knop "Nieuw apparaat instellen" ("Nieuw apparaat inrichten") en volg de instructies van de wizard.