Om de FRITZ!Box op de aansluiting van VOO te kunnen gebruiken, hoef je de FRITZ!Box alleen maar aan te sluiten op de kabelmodem van VOO en de internettoegang te configureren. Vervolgens kan alle apparatuur in je thuisnetwerk onbeperkt gebruikmaken van de complete veelvoud aan FRITZ!Box-functies voor internet en televisie (VOO tv+).
Belangrijk:Op dit moment hebben wij geen informatie over de vraag hoe de telefoonnummers van VOO moeten worden geconfigureerd in de FRITZ!Box. Als je kabelmodem van VOO over een poort voor analoge telefonie beschikt en deze is geactiveerd, dan kun je de FRITZ!Box echter met deze poort verbinden en daarover bellen.
Belangrijk:Als de internetverbinding niet tot stand kan worden gebracht, dan is je internettoegang mogelijk nog niet geactiveerd. Neem in dit geval contact op met VOO.
De volgende maatregelen zijn alleen noodzakelijk als de kabelmodem is voorzien van een poort waarop je analoge telefoonapparaten kunt aansluiten en deze is ingeschakeld:
Belangrijk:Met de FRITZ!Box kun je slechts één van de telefoonaansluitingen gebruiken. Je kunt een extra telefoonapparaat, bijvoorbeeld een telefoon, aansluiten op de tweede telefoonaansluiting van de kabelmodem. Als de stekker van de DSL-/telefoonkabel niet past in de aansluiting van de kabelmodem, vraag dan je kabelprovider om een geschikte adapter.
Belangrijk:Het type van je vaste telefoonaansluiting (analoge aansluiting of ISDN) wordt alleen gevraagd tijdens de configuratie van het eerste vaste telefoonnummer. Als je het type van je vaste aansluiting later wilt wijzigen, dan moet je eerst alle geconfigureerde vaste telefoonnummers verwijderen.
Opmerking:Mogelijk kun je beide lijnen van je kabelmodem gebruiken met een FRITZ!Box. Meer informatie krijg je van je kabelprovider.