Er kan niet worden gebeld met een FRITZ!Fon. Uitgaande en inkomende oproepen worden na ca. 10 sec. verbroken. Op het scherm van de telefoon staat een van de volgende meldingen:
Of je de DECT-versleuteling kunt inschakelen in de FRITZ!Box en FRITZ!Fon, is afhankelijk of je een DECT-repeater van een andere fabrikant gebruikt. DECT-repeaters van andere fabrikanten versleutelen nooit de gegevens die zij verzenden, daarom moet je deze instelling uitschakelen zodat je kunt bellen. Als je geen DECT-repeater gebruikt of uitsluitend gebruik maakt van een FRITZ!DECT Repeater van AVM, schakel dan de versleuteling in de FRITZ!Box en de FRITZ!Fon in. FRITZ!DECT Repeaters ondersteunen versleutelde verbindingen.
Als je geen DECT-repeater of uitsluitend een FRITZ!DECT Repeater hebt aangemeld bij de FRITZ!Box, schakel dan de versleuteling in de FRITZ!Box en de FRITZ!Fon in:
Wanneer je een DECT-repeater van een andere fabrikant aanmeldt bij de FRITZ!Box, moet je de versleuteling uitschakelen in FRITZ!Fon: