Het aanmelden van de FRITZ!Fon mislukt. De volgende meldingen worden weergegeven:
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Je kunt maximaal zes draadloze telefoons, DECT-headsets of DECT-deurintercoms aanmelden bij de FRITZ!Box. Als er al zes telefoons of vier telefoons, een headset en een deurintercom zijn aangemeld, kun je geen andere telefoons meer aanmelden.
Opmerking:Telefoons die je niet meer gebruikt, kun je verwijderen onder "Telefonie > Telefoonapparaten" ("Randapparatuur") in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box.
Schakel de optie "DECT Eco" pas weer in als je de telefoon succesvol kon aanmelden bij de FRITZ!Box.
Mogelijk gebruik je een onjuiste pincode om de telefoon bij de FRITZ!Box aan te melden. Stel daarom een nieuwe pincode in voor het basisstation van de FRITZ!Box:
Mogelijk verhinderen instellingen in de FRITZ!Box dat de telefoon kan worden aangemeld. Herstel daarom de fabrieksinstellingen van de FRITZ!Box en meld vervolgens de telefoon opnieuw aan met behulp van de wizard in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box:
Belangrijk:Als Microsoft Edge het downloaden van het bestand blokkeert, klik dan bij de vermelding in kwestie op "Meer acties" en op "Behouden" of gebruik een andere browser.
Belangrijk:Herstel niet de opgeslagen instellingen vanuit het bestand "fritzbox[...].export", aangezien het aanmelden van nieuwe draadloze telefoons anders misschien weer mislukt.
Test of je een andere draadloze telefoon kunt aanmelden bij de FRITZ!Box. Gebruik een telefoon die de DECT-GAP-standaard ondersteunt: