MyFRITZ! stelt je regelmatig op de hoogte over de status van je FRITZ!-apparaten, beschikbare updates en andere nieuwtjes en maakt bovendien veilige toegang tot je FRITZ!Box vanuit het internet mogelijk. Zo kun je, afhankelijk van de gebruikte FRITZ!Box, altijd, overal ter wereld met je smartphone of tablet
Je persoonlijke gegevens worden daarbij altijd uitsluitend opgeslagen in je FRITZ!Box en worden niet doorgegeven aan MyFRITZ!Net of aan andere diensten of providers.
Om MyFRITZ! te kunnen gebruiken hoef je alleen een persoonlijke MyFRITZ!-account aan te maken en deze te configureren in je FRITZ!Box. Neem de MyFRITZ!-gebruiksvoorwaarden in acht.
Als je FRITZ!Box nog niet is geregistreerd bij MyFRITZ!:
Belangrijk:Als je geen e-mail hebt ontvangen, werd de e-mail aangemerkt als ongewenste reclame (spam). Controleer in dit geval de spammap van je e-mailpostvak.
Als je FRITZ!Box al is aangemeld bij MyFRITZ!, maar je hebt nog geen wachtwoord toegekend voor het inloggen op myfritz.net:
Belangrijk:Als je geen e-mail hebt ontvangen, werd de e-mail aangemerkt als ongewenste reclame (spam). Controleer in dit geval de spammap van je e-mailpostvak.
Opmerking:Je hebt de FRITZ!Box-gebruiker nodig om je bij de FRITZ!Box aan te melden nadat je bent doorgestuurd vanaf myfritz.net. Het wachtwoord van deze gebruiker wordt niet doorgegeven aan myfritz.net, maar alleen opgeslagen in je FRITZ!Box.
Na de configuratie meldt de FRITZ!Box zich automatisch aan bij MyFRITZ!Net. Vervolgens heb je toegang tot je FRITZ!Box.