Het is niet mogelijk om je aan te melden bij myfritz.net of je kunt je niet aanmelden bij de MyFRITZ!-startpagina van je FRITZ!Repeater. Nadat je je accountgegevens hebt ingevoerd, wordt de foutmelding "Aanmelding niet geslaagd" of "Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord" weergegeven.
Omdat de FRITZ!Repeater alleen het IP-adres waarmee hij via het internet bereikbaar is doorstuurt aan MyFRITZ!Net en geen persoonlijke gegevens, worden bij de toegang tot je FRITZ!Repeater via MyFRITZ! twee verschillende aanmeldprocessen uitgevoerd:
Als het aanmelden bij MyFRITZ!Net of bij je FRITZ!Repeater niet lukt, volg dan de instructies van de sectie die van toepassing is.
De volgende stappen zijn alleen nodig wanneer je je niet kunt aanmelden bij myfritz.net:
De volgende stap is alleen nodig als je je aanmeldt bij myfritz.net en vervolgens wordt doorgestuurd naar je FRITZ!Repeater, maar je je niet kunt aanmelden bij de MyFRITZ!-startpagina van je FRITZ!Repeater:
Opmerking:Je kunt de toegangsrechten voor gebruikers wijzigen in de FRITZ!Repeater-gebruikersinterface onder "Systeem > FRITZ!Repeater-gebruikers".