Het lukt niet om een radiatorthermostaat, bijvoorbeeld FRITZ!DECT 302, aan te melden bij de FRITZ!Smart Gateway. Nadat er op de Connect-toets van de de FRITZ!Smart Gateway is gedrukt, wordt de DECT-verbinding niet tot stand gebracht. Het pictogram voor de draadloze verbinding wordt niet permanent weergegeven op het scherm van de radiatorthermostaat. In de FRITZ!Box of de gateway wordt de radiatorthermostaat in het menu "Smarthome" helemaal niet of met een inactieve verbinding weergegeven.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Je kunt slechts een bepaald aantal smarthomeapparaten aanmelden bij de FRITZ!Smart Gateway. Als je al het maximale aantal apparaten hebt aangemeld, kun je geen andere apparaten meer toevoegen.
Automatische aanmelding werkt alleen als je de pincode instelt op "0000" in de FRITZ!Box-gebruikersinterface:
Belangrijk:Druk op de toets naast "OK", niet op "OK" op het scherm.
De draadloze verbinding is tot stand gebracht zodra op het scherm van de radiatorthermostaat het pictogram voor de bestaande draadloze verbinding wordt weergegeven.