Nadat de QR-code voor het Wi-Fi-netwerk, die op het typeplaatje van de FRITZ!Repeater of op de servicekaart FRITZ! Notes staat, is gescand, brengt de smartphone of tablet geen Wi-Fi-verbinding met de FRITZ!Repeater tot stand. Op het apparaat wordt mogelijk een van de volgende foutmeldingen weergegeven:
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Voer deze stappen uit met een ander apparaat dat is verbonden met de FRITZ!Repeater:
Belangrijk:Als je met geen enkel apparaat toegang kunt krijgen tot de FRITZ!Repeater, ga dan te werk zoals wordt uitgelegd in de handleiding Gebruikersinterface van de FRITZ!Repeater kan niet worden geopend.
De QR-code op het typeplaatje bevat de Wi-Fi-toegangsgegevens die de FRITZ!Repeater bij levering heeft (fabrieksinstellingen). Als de Wi-Fi-toegangsgevens zijn gewijzigd, krijg je in de gebruikersinterface van de FRITZ!Repeater een geldige QR-code: