Bij sommige oproepen wordt niet het uitgaande telefoonnummer gebruikt dat voor de telefoon is geconfigureerd in de FRITZ!Box. Afzonderlijke telefoongesprekken worden bijvoorbeeld tot stand gebracht via het internettelefoonnummer van een andere provider.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Als je met een FRITZ!Fon een gemiste oproep uit de oproeplijst terugbelt, gebruikt de FRITZ!Fon hiervoor het telefoonnummer waarnaar is gebeld. Om terug te bellen kun je echter een ander uitgaand telefoonnummer gebruiken:
Het telefoonnummer wordt weergegeven op het scherm van de telefoon en wordt als uitgaand nummer gebruikt voor de volgende oproep.
Er zijn mogelijk kiesregels geconfigureerd in de FRITZ!Box waardoor de verbinding tot stand wordt gebracht via een ander uitgaand telefoonnummer. Wijzig of verwijder daarom alle ongeschikte kiesregels: