Er kan niet worden vastgesteld of er een nieuw FRITZ!OS beschikbaar is. Na het klikken op de knop "Nieuw FRITZ!OS zoeken" wordt de melding "Het zoeken naar een nieuw FRITZ!OS is niet geslaagd" weergegeven in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box.
Herhaal het zoeken op een ander tijdstip of voer de update handmatig uit zoals hier beschreven.
Opmerking:De volledige modelaanduiding van je FRITZ!Box staat in de FRITZ!Box-gebruikersinterface op de pagina "Overzicht" en aan de onderkant van het apparaat.
Belangrijk:Als het menu "Update" niet beschikbaar is, is je FRITZ!Box geleverd door de kabelprovider. Bij deze apparaten installeert de kabelprovider het nieuwe FRITZ!OS automatisch. Daarom is het ook niet mogelijk en niet noodzakelijk om een update te installeren via de gebruikersinterface van de FRITZ!Box. Informatie over de nieuwe versie van FRITZ!OS en mogelijke data krijg je van je provider.
Opmerking:Sla de instellingen van de FRITZ!Box opnieuw op onder "Systeem > Back-up", meteen nadat de installatie is voltooid. Je kunt dan op elk moment gemakkelijk een werkende configuratie herstellen.