Bij inkomende oproepen worden de telefoonnummers niet weergegeven:
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
De volgende stappen zijn alleen noodzakelijk als je een FRITZ!Fon gebruikt:
Opmerking:Je kunt de weergave van de tekstinformatie weer uitschakelen met #960*0*.
De volgende stap is alleen noodzakelijk als de telefoon wel het telefoonnummer van de beller weergeeft, maar niet het telefoonnummer dat de beller heeft gebeld:
Belangrijk:Als je het telefoonnummer niet kunt bewerken, werd het telefoonnummer automatisch geconfigureerd in je FRITZ!Box toen de internettoegang werd geconfigureerd. De instellingen van de automatische geconfigureerde telefoonnummers kunnen niet worden gewijzigd. Meer informatie over deze telefoonnummers krijg je van je kabelprovider.
Voorbeeld:
Als weergavenaam voor het internettelefoonnummer 12345 kun je een naam kiezen zoals "VOIP_12345", "provider_12345", "office", "private" of "12345".
De volgende stappen zijn alleen noodzakelijk als de telefoon is verbonden met een analoge poort (bijvoorbeeld FON 1):
Opmerking:CLIP kan met veel draadloze telefoons worden gebruikt, bijvoorbeeld met alle FRITZ!Fon-modellen en veel telefoons uit de Siemens Gigaset-serie. AVM kan echter niet garanderen dat CLIP werkt met telefoons van andere fabrikanten.