Na een FRITZ!OS-update brengt de FRITZ!Box geen verbinding met het mobiele netwerk meer tot stand. De Power-led van de FRITZ!Box knippert sinds de update ononderbroken en in de lijst met gebeurtenissen van de FRITZ!Box staat mogelijk een van de volgende foutmeldingen:
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op FRITZ!Box 6820 LTE v2 en v3 met het meest recente FRITZ!OS, de FRITZ!Box 6820 LTE v1 kan daarvan afwijken.
Opmerking:De instellingen van de FRITZ!Box blijven daarbij behouden. Het opnieuw opstarten duurt ca. 2 minuten. Gedurende deze tijd heb je geen toegang tot de FRITZ!Box.
De volgende stap is alleen noodzakelijk als je de FRITZ!Box niet in Duitsland gebruikt en je mobiele provider op jouw locatie het netwerk van een andere provider gebruikt:
LET OP!Door roaming in te schakelen kunnen er extra kosten ontstaan. Informatie over roaming en de mogelijke kosten krijg je van je mobiele provider.