Na een FRITZ!OS-update brengt de FRITZ!Box geen verbinding met het mobiele netwerk meer tot stand. De Power/LTE・DSL-led van de FRITZ!Box knippert sinds de update ononderbroken en in de lijst met gebeurtenissen van de FRITZ!Box staat een van de volgende foutmeldingen:
Belangrijk:Als de FRITZ!Box geen DSL-verbinding meer tot stand brengt na een update van FRITZ!OS, ga dan te werk zoals wordt uitgelegd in de handleiding Power-led van de FRITZ!Box knippert na FRITZ!OS-update op de DSL-aansluiting.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Opmerking:De instellingen van de FRITZ!Box blijven daarbij behouden. Het opnieuw opstarten duurt ca. 2 minuten. Gedurende deze tijd heb je geen toegang tot de FRITZ!Box.
De volgende stap is alleen noodzakelijk als je de FRITZ!Box niet in Duitsland gebruikt en je mobiele provider op jouw locatie het netwerk van een andere provider gebruikt:
LET OP!Door roaming in te schakelen kunnen er extra kosten ontstaan. Informatie over roaming en de mogelijke kosten krijg je van je mobiele provider.
De softwareversie voor de geïntegreerde mobiele modem van de FRITZ!Box wordt met elke versie van FRITZ!OS steeds verder ontwikkeld om onder alle omstandigheden optimale verbindingen met het mobiele netwerk tot stand te brengen. In sommige gevallen kan het voorkomen dat de FRITZ!Box alleen een verbinding met het mobiele netwerk tot stand kan brengen met bepaalde versies. Schakel daarom de vorige modemversie in:
Belangrijk:Als de FRITZ!Box ook met de vorige modemversie geen LTE-verbinding tot stand kan brengen, voer dan de stappen uit van de handleiding Power-led van de FRITZ!Box knippert.