De FRITZ!Repeater is niet bereikbaar? Toegang tot de gebruikersinterface is niet mogelijk met http://fritz.repeater? ✔ Zo los je het probleem op.
Na configuratie kan de gebruikersinterface van de FRITZ!Repeater niet worden geopend. Na het invoeren van fritz.repeater in de adresbalk van de webbrowser (bijvoorbeeld Chrome, Firefox) wordt de gebruikersinterface niet weergegeven.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Sommige webbrowsers starten een zoekopdracht op het internet als je een onbekend of onvolledig adres invoert, bijvoorbeeld Google Chrome via Google. Om dit te voorkomen moet je het volledige adres http://fritz.repeater invoeren.
Wis op een computer met Windows of macOS het tijdelijk geheugen (cache) van de webbrowser:
Als je de FRITZ!Repeater gebruikt met een FRITZ!Box, kun je de gebruikersinterface van de repeater openen via de gebruikersinterface van de FRITZ!Box:
Als je de FRITZ!Repeater met een andere router gebruikt, moet de router het omzetten van DHCP-namen ondersteunen, zodat je de gebruikersinterface kunt openen via fritz.repeater. Als de router het omzetten van DHCP-namen niet ondersteunt, open dan de gebruikersinterface via het IP-adres:
Als je de gebruikersinterface van de FRITZ!Repeater niet kunt openen nadat je de stappen uit deze handleiding hebt uitgevoerd, is de repeater niet juist verbonden met de router (bijvoorbeeld FRITZ!Box) en moet je de FRITZ!Repeater opnieuw met de FRITZ!Box of de andere router verbinden.