Hoewel de geïntegreerde faxfunctie is geconfigureerd volgens onze handleiding, mislukt het ontvangen van faxberichten soms of altijd. Je ontvangt helemaal geen faxberichten of deze zijn niet volledig. In de lijst met gebeurtenissen van de FRITZ!Box staat mogelijk een van de volgende foutmeldingen:
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Omdat sommige foutmeldingen maar één maal worden weergegeven in de lijst met gebeurtenissen, moet je de FRITZ!Box eerst opnieuw starten:
Controleer zodra de faxontvangst na het opnieuw opstarten van de FRITZ!Box voor het eerst mislukt, of de mislukte poging met een foutmelding is gedocumenteerd. Ga dan verder met de stap die bij de overeenkomende foutmelding hoort:
De volgende stappen zijn alleen noodzakelijk als je faxberichten via een internettelefoonnummer ontvangt:
Opmerking:Als je provider voor internettelefonie T.38 niet ondersteunt, kun je voor het faxen een internettelefoonnummer gebruiken van een provider voor internettelefonie die T.38 ondersteunt.