Na een update van FRITZ!OS brengt de FRITZ!Box geen DSL-verbinding meer tot stand. De Power/DSL-led van de FRITZ!Box knippert sinds de update ononderbroken en in de lijst met gebeurtenissen van de FRITZ!Box staat de volgende foutmelding:
"DSL antwoordt niet (geen DSL-synchronisatie)"
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Opmerking:De instellingen van de FRITZ!Box blijven daarbij behouden. Het opnieuw opstarten duurt ca. 2 minuten. Gedurende deze tijd heb je geen toegang tot de FRITZ!Box.
Zet de regelaars voor de storingsongevoeligheid op "maximale performance", omdat op sommige DSL-aansluitingen anders geen DSL-verbinding tot stand kan worden gebracht:
Opmerking:De storingsongevoeligheid van de DSL-verbinding mag alleen worden aangepast bij incidentele storingen van de DSL-verbinding.
De DSL-versie van de FRITZ!Box wordt met elke versie van FRITZ!OS verder ontwikkeld om onder alle omstandigheden optimale DSL-verbindingen tot stand te brengen. In een enkel geval (bijvoorbeeld DSL-aansluitingen met verouderde DSLAM) kan het voorkomen dat de FRITZ!Box alleen een DSL-verbinding tot stand kan brengen met bepaalde DSL-versies. Schakel daarom de vorige DSL-versie in:
Belangrijk:Als de FRITZ!Box ook met de vorige DSL-versie geen DSL-verbinding tot stand kan brengen, voer dan de stappen uit van de handleiding Power-led van de FRITZ!Box knippert.