Het lukt niet om de klok automatisch te verzetten naar de zomer- of wintertijd. De FRITZ!Box en sommige of alle aangemelde draadloze telefoons geven nog steeds de oude tijd aan, van voordat de tijd werd verzet.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
De FRITZ!Box synchroniseert de tijd met een tijdserver op internet. Als de tijdsynchronisatie niet heeft plaatsgevonden, kun je de tijd handmatig synchroniseren door de FRITZ!Box opnieuw op te starten:
De draadloze telefoons synchroniseren de tijd met de tijdserver van de FRITZ!Box. Als de tijdsynchronisatie niet heeft plaatsgevonden, kun je de tijd handmatig synchroniseren door de telefoons opnieuw op te starten:
De FRITZ!Box stelt de tijd automatisch in aan de hand van het geconfigureerde land waarin de FRITZ!Box wordt gebruikt.
Belangrijk:Door wijziging van de de regionale opties worden de telefonie-instellingen (bijvoorbeeld telefoonapparaten, doorschakelingen, kiesregels) teruggezet en moeten opnieuw worden geconfigureerd.
Voorbeeld:
Je gebruikt je FRITZ!Box op de Azoren (Portugal). Om de tijdzone van de FRITZ!Box handmatig in te stellen, selecteer je "GMT -1 uur" uit de vervolgkeuzelijst.