De pushservice informeert je zo nodig via e-mail over de status van je smarthomeapparaten zoals bijvoorbeeld een laag batterijniveau of een verbroken draadloze verbinding van de DECT-radiatorthermostaat.
Voor het versturen van de pushservicemails moet je eerst de toegangsgegevens van je e-mailaccount in de FRITZ!Box configureren. Al naargelang de FRITZ!DECT-radiatorthermostaat is verbonden met de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway, schakel je vervolgens in de gebruikersinterface in kwestie de pushservice "Smarthome" in die je bij bepaalde gebeurtenissen pushservicemails toestuurt.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Opmerking:Meestal vult de FRITZ!Box de volgende gegevens automatisch aan. Bij kleinere lokale providers moet je deze zelf invoeren. De benodigde gegevens krijg je van je e-mailprovider.
De afzender van de pushservice is nu ingesteld en de FRITZ!Box verstuurt een testmail naar je e-mailaccount.