Eén of meerdere telefoons aan de FRITZ!Box rinkelen niet bij oproepen? ✔ Zo los je het probleem op.
Eén of meerdere telefoons aan de FRITZ!Box rinkelen niet bij sommige of alle inkomende oproepen, hoewel uitgaande telefoongesprekken mogelijk zijn.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Voer de hier beschreven maatregelen na elkaar uit. Controleer na elke maatregel of het probleem is opgelost.
Als de telefoon nog steeds niet rinkelt wanneer je wordt gebeld op een internettelefoonnummer, terwijl de internetverbinding en het internettelefoonnummer correct zijn geconfigureerd, dan heeft je provider voor internettelefonie technische problemen:
Belangrijk:Als je telefoonnummer wordt geporteerd (bijvoorbeeld bij het wisselen naar een IP-gebaseerde aansluiting) kan een telefoonnummer voor uitgaande telefonie vaak meteen worden gebruikt. Je kunt echter gedurende een of twee dagen niet op dit nummer worden gebeld, omdat het telefoonnummer dan nog niet volledig is geporteerd.