De gebruikersinterface van je FRITZ!Box kun je met een zelfgekozen wachtwoord beveiligen tegen onbevoegde toegang. Bij levering is er óf geen wachtwoord toegekend aan de FRITZ!Box, óf je vindt het wachtwoord aan de onderkant van de FRITZ!Box. Als je een eigen wachtwoord hebt toegekend en het wachtwoord bent vergeten, herstel dan het wachtwoord of laad de fabrieksinstellingen van de FRITZ!Box. Vervolgens kun je jezelf weer aanmelden en een nieuw wachtwoord opgeven.
Als je de mogelijkheid wordt geboden om een pushservicemail te laten versturen, laat je dan een e-mail met een toegangslink naar de gebruikersinterface toesturen, waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen:
Belangrijk:Mogelijk werd de e-mail aangemerkt als ongewenste reclame (spam). Controleer in dit geval ook de spammap van je e-mailpostvak.
Als de mogelijkheid niet wordt geboden om pushservicemail toe te laten sturen of wanneer je de pushservicemail niet hebt ontvangen, heb je pas weer toegang tot de gebruikersinterface als je de fabrieksinstellingen hebt geladen: